onsdag 7 mars 2012

Birthdaygirl!!

Ja, så var det födelsedag.. IGEN!!! Och jag som inte ens firar min födelsedag fick massor av presenter!! Och lite kul är det ju :). Blev "förfirad" av familjen igår kväll eftersom det skulle blivit en väldigt tidig morgon för barnen annars.. Fick en supersnygg vårjacka och två kanonfina klockor!!
I dag blev jag överaskad till frukost av ett kort instucket i skåpet :), så glad man blir!
Och när jag kom hem väntade barnen med egengjorda presenter, fick en häst och ett stall :O ha ha ha. Mamma tittade också ut och av henne fick jag en mobil i stål som skall hänga ute. Skitfräck! Ändrar utseende helt när den snurrar.
Syster stannade till och lämnade två blommor och en keramikgroda :). Så fina!
Och i brevlådan låg ett kort från en god vän! Det är något visst med snigelposten :)

 Snygg jacka och tuffa klockor :)


Skåpkort :)

Stall och häst.. :D



Häftig mobil

Fina blommor :)


Och så snigelposten ♥

Tack alla för gratulationerna ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar